iSuccess

Rólunk

Néhány szó rólunk

Interjú
Gergely-Nagy Inez
ügyvezetővel

- Mit jelent a jogkövetési ellenőrzés?

Nem egy adott adónemre vonatkozó vizsgálat, hanem általános vizsgálat arról, hogy a cég becsületesen, átláthatóan, megfelelően végzi-e a tevékenységét, megfelelnek-e a valóságnak a beszolgáltatott adatok. Sok esetben akkor végzik, ha a cégben nagyobb változás van, pl. ügyvezető, vagy tulajdonos váltás, esetleg adózási szokások megváltozása.

- Kaphatnék egy konkrét példát, ellenőrzéssel kapcsolatosan?

Például, volt most egy olyan cég, ahol tulajdonos váltás kapcsán a jogkövetési vizsgálat során derült ki, hogy még vannak olyan anyagok, amiket nem kapott meg, vagy nem vett még át az előző tulajdonostól. Kértünk és kaptunk is rá 90 nap határidőt és nagyon együttműködően oldódott meg a helyzet.

- Mi a tapasztalat, félni kell egy ilyen ellenőrzéstől?

Ettől nem kell tartani, általában 30 nap alatt le is zárják, – javaslattal ha kell – a szükséges változtatásokra.

- Mi történik, ha mégsem zárják le a jogkövetési vizsgálatot?

Akkor természetesen segítünk, közreműködünk a lezáráshoz szükséges anyagok, bizonylatok elkészítésében, személyesen is és a levelezésben is.

- Mi történik, ha a vizsgálat lezárul, de például ÁFA kapcsán elindul egy másik vizsgálat?

Ez is elő szokott fordulni, ilyenkor a számlákhoz tartozó szerződéseket, igazolásokat kérnek többnyire, akár a megelőző időszakra is, kb. 1 év időtartamban.

- Hogyan tud az ellenőrzés során az ügyfél válláról stresszt levenni az iSUCCES?

Határozottan, hatékony közbelépéssel, célzott tudással tereljük az ügyfelet és irányítjuk a folyamatot. Nem mindegy, hogy mit hogyan írunk meg, és mit kérünk.

- Mit jelent az egyedi megoldás ez esetben?

Mindig az adott cégre szabott legjobb megoldást, képviseletet javasoljuk ügyfeleinknek. Amit az adóoptimalizálásról tudni kell és tudni érdemes

Kristó
Zsuzsánna
Operatív vezető


– Mikor csatlakoztál a céghez, és hogyan indult a közös történetetek?

2011 októberében érkeztem, akkor még nemcsak könyveléssel, hanem telekommunikációs szolgáltatásokkal is foglalkoztunk. A mindennapjaimat főleg ez a terület töltötte ki, de szívesen besegítettem a könyvelésbe is. Jó volt így indulni – első kézből láthattam, hogyan működik a cég.


– Már akkor is érdekelt a bérszámfejtés?

Kezdetben asszisztensként dolgoztam, majd kaptam egy saját könyvelési portfóliót, ami hatalmas előrelépés volt számomra. 2014-ben viszont eljött az a pillanat, amit nagyon vártam: egy kolléganő szülési szabadságra ment, és lehetőségem nyílt átvenni a bérszámfejtést. Onnantól nem volt kérdés – a munkaügyi terület az én világom.


– Miért épp ez a terület áll hozzád közel?

A bonyolultabb munkaügyi kérdések, az ellenőrzésekre való felkészülés mindig is motiváltak. Ez egy olyan szakterület, ahol nincs két egyforma nap, és ahol a precizitás, a naprakész tudás és az empátia egyaránt számít.


– Hogy lettél bérszámfejtési vezető, majd operatív vezető?

2017-től 2022-ig bérszámfejtési vezetőként dolgoztam. Ez alatt rengeteget fejlődtünk csapatként és egyénileg is. 2023 júliusában léptem tovább az operatív vezetői pozícióba, amit azóta is nagy lelkesedéssel töltök be.


– Milyen feladatok tartoznak most hozzád?

Jelenleg a pénzügyi, számlázási, bérszámfejtési, HR és ügyfélkezelési területekért vagyok felelős, emellett részt veszek a stratégiai tervezésben is. Két éve töltöm be ezt a szerepet, és minden nap tanulok valami újat.


– Mi az, ami igazán fontos számodra vezetőként?

Az, hogy a kollégák jól érezzék magukat, motiváltak legyenek, és tudják, hogy számíthatnak rám. Hiszek abban, hogy a legjobb eredményeket együtt tudjuk elérni, ha segítjük egymást és közösen keressük a megoldásokat.


– Mit tartasz a legnagyobb erősségednek?

A stabilitásra és értékteremtésre való törekvést. Nem ijedek meg a kihívásoktól – inkább lehetőséget látok bennük a fejlődésre. Hiszem, hogy együtt még sok mindent elérhetünk!

Melinda
auditálási
vezető


– Hosszú ideje vagy már a csapat tagja. Honnan indult a történeted?

Immár 18 éve dolgozom az iSuccessnél. Közgazdasági háttérrel érkeztem, kezdetben könyvelőként, aztán irodavezetőként dolgoztam, most pedig az auditálási és kontrolling területet viszem.


– Milyen feladatok tartoznak hozzád jelenleg?

Ellenőrzéssel, kontrollinggal, részletfizetési kérelmekkel és különféle hivatalos ügyek intézésével foglalkozom. Elég sokrétű a munkám, és pont ez benne a szép – nincs két egyforma nap.


– Mi az, ami igazán motivál a munkádban?

A változatosság. Mindig jön valami új kihívás, egy összetettebb kérelem vagy egy izgalmasabb ellenőrzés. Nagyon jó érzés, amikor egy-egy ügy sikeresen zárul – ezek adják a napi lendületet.


– Milyen fejlődési utat jártál be az elmúlt években?

Rengeteg képzésen vettem részt – könyvelés, áfa, ellenőrzés –, és azt érzem, hogy a szakmai tudásom nagy részét itt, az iSuccessnél szereztem meg. Különösen az ellenőrzési feladatokban mélyültem el az évek során.


– Mi a célod a jövőre nézve?

Szeretném továbbra is magas színvonalon támogatni az ügyfeleinket, és hozzájárulni ahhoz, hogy a szolgáltatásaink minden téren megbízhatóak és teljes körűek maradjanak.

Szóllás
Glória
főkönyvelő, és adózási vezető


– Mikor csatlakoztál az iSuccess csapatához, és milyen szerepet töltesz be?

2024 áprilisában érkeztem az iSuccesshez, mint főkönyvelő és adózási vezető. Jelenleg én vezetem a könyvelési üzletágat, szervezem és támogatom a csapat munkáját, adótanácsadással foglalkozom, beszámolókat ellenőrzök, és felsővezetői feladatokat is ellátok.


– Milyen háttérrel érkeztél a céghez?

Számvitel szakirányon szereztem mesterdiplomát, közgazdászként végeztem. Dolgoztam nemzetközi könyvelőirodában és tanácsadóként is, így elég sokrétű szakmai tapasztalatot hoztam magammal.


– Mi az, amit a legjobban szeretsz a munkádban?

Az adótanácsadás és a főkönyvek, bevallások átnézése áll hozzám a legközelebb – ezekben érzem magam igazán otthon. Szeretek elmélyedni a részletekben, és megoldásokat találni a bonyolult helyzetekre.


– Van olyan sikerélményed, ami különösen emlékezetes?

Igen, egy utazásszervezéssel kapcsolatos tanácsadási ügy kapcsán a NAV az én álláspontomat fogadta el. Ez szakmailag is visszaigazolta, hogy jó irányban haladok.


– Hogyan élted meg a vezetői szerepbe való belépést?

A vezetői tapasztalat számomra új, de rengeteget tanulok belőle. Itt támogató, családias a légkör, ami sokat segít a nehezebb napokon is.A csapatban mindenki kedves, segítőkész, és ez rengeteget számít a napi működésben.


– Mi az, ami motivál a mindennapokban?

A változatosság. Itt tényleg nincs két egyforma nap, mindig van új kihívás, új megoldandó helyzet. Ez tart lendületben.


– Mi a célod a jövőre nézve?

Szeretném tovább mélyíteni a tudásomat számvitelben és adózásban, és hozzájárulni ahhoz, hogy a közös munkakultúránk gördülékenyen és hatékonyan működjön hosszú távon is.

Az emberek miért választanak minket


Nem értjük, mit kér a NAV.

Mi lefordítjuk, értelmezzük, és képviseljük az érdekeidet. Gyakran segítünk eligazodni a hatósági elvárások és a gyakorlati működés között. Nem csak válaszolunk a kérdésekre, hanem végigkísérjük az ügyintézést is.


Szükségünk van egy olyan könyvelőre, aki előre gondolkodik.

Mi nem csak rögzítünk, hanem figyelünk az összefüggésekre is. Ha valami szokatlant látunk, jelezzük. Segítünk átlátni a számok mögötti folyamatokat, és támogatjuk a döntéshozatalt is.


Késésben vagyunk, elveszünk a határidőkben.

Mi rendszert viszünk a teendőkbe. Előre egyeztetünk, pontosan dolgozunk, és időben szólunk. Nálunk nem maradnak el határidők – az ügyfélnek nem kell utánunk kérdezősködni.


A bérszámfejtésünk mindig problémás, tele félreértéssel.

Mi ebben vagyunk igazán otthon. Tapasztalatból tudjuk, hogyan kell felkészülni egy ellenőrzésre, és miként lehet a bonyolultabb munkaügyi helyzeteket is gördülékenyen kezelni.


Fejlődünk, de bizonytalanok vagyunk az adózási kérdésekben.

Mi segítünk biztonságosan tervezni. Akár új üzletág indításáról, akár optimalizálásról van szó, segítünk végiggondolni a lehetőségeket – és stabil alapot adunk a növekedéshez.